2009. december 14., hétfő

Szilikon formák viszonylag jóóóóóó áron!!!



Budapestiek és budapesti ismerősökkel rendelkezők figyelem!!!

A Moszkva téren a karácsonyi vásárban az egyik bódéban kifejezetten jó minőségű szilikon formákat találtam!

Van mindenféle! Figurás tortaformák, egyedi sütiformák, mint muffin rózsás, virágos stb verzióban. 2490,- Ft-tól indul a szilikonok ára.

És ami még meglepően jó áron van, és nagyon idényszerű, bonbon formák is vannak szilikonból, több féle, több árban.

Olyan szilikon formákat is találtam, amitől szemem, szám elállt, azaz:
  • kocka alakú
  • gömb alakú
  • virág
  • kúp
  • üreges, azaz tölthető süti forma
  • stb, stb...

Van még a repertoárban csokisablon, azaz öntő forma is kb 20 féle. Megtalálható benne a szív egyedüli és páros verziója, betűsablon, két féle virág motívum, az egyiken levelekkel, macis, szerszámok ládával, stb, stb...

Ha valakit érdekli valamelyik szívesen írok többet, de csak privátban, mert többen is olvassák a blogot, akiknek a Jézuska a hétvégén ajándékot vásárolt itt... Igen, tényleg, pont ott voltunk, amikor megérkezett és beállt mögénk... Tehát csak privátilag adok ki bővebb infót, vagy tessék ellátogatni a bódéhoz, egy nagyon kedves fiatal hölgy az eladó! A képen bejelöltem a bódé helyét!

Mielőtt valaki megvádolna:

NEM KAPOK RÉSZESEDÉST, CSAK MEGOSZTOM AZ INFÓT, A BESZERZÉSI HELYET!

Felhívnám, a bloggerek figyelmét, hogy muszáj leszek még menni erre a helyre, ha valaki szeretne bármilyen infót, szóljon, kérek tájékoztatót! Persze, ha van...

21 megjegyzés:

egycsipet írta...

Köszi az infot! Én már sajnos nem jutok el idén oda, de ha rá tudnám venni a férjemet... :O :D

DebiGabi írta...

Egy kérdés lenne részemről:
Olyan szilikon forma, ami lapos és sütőpapír helyett lehetne használni, egy sima tepsibe elhelyezve esetleg van????
Előre is köszike, ha megnézed.

szepyke írta...

Gabi, olyat vettem 800 ft-ért a hétvégén a Jókai téri vásárban.

DebiGabi írta...

A jókai téren????
De jó!!! Oda ki tudok szaladni, hiszen itt dolgozom a Jókai utcában:)))
Köszi az infót!

szepyke írta...

:))

Akkor van egy konyhai cuccokat áruló bódé, ott már a pultra ki vannak téve szilikonos cuccok.
A lap 800 ft volt, narancssárga.De van szilikon nyújtó is 2400 körül...

szepyke írta...

Jah, és ha mész, egyél helyettem is egy goffrit!:))))

DebiGabi írta...

Oké:D
Hm. Imádom a gofrit:)))

trinity írta...

Szepy,
szerinted a lányom megtalálja azt a bódét??? Mert tök jó lenne az a bonbonforma:)

szepyke írta...

Lilian, melyiket? A Moszkva téren könnyű, mert bejelöltem, klikk a képre, megnyítja nagyban, és ott a nyíl, hogy melyik az!

trinity írta...

Köszi, most jobban megnéztem:)

me írta...

Képzeld Szepy, bár én 200 km-re lakom, én is látam a Moszkava téren a szilikon formákat. Ott a pavilonokba vettem meg a télapó ajándékokat a kollégáknak!!.
Tényleg nagyon jól néztek ki.

Üdv Me

szepyke írta...

Me, és mit vettél, mesélj!:)

lúdanyó írta...

Nagyon jó, hogy nyitott szemmel jársz a városban :) Megnéztem a kínálatot, vettem is sütiformát, tényleg jó árak vannak és nagyon nagy választék. Köszönöm!
És én is nagyon örülök, hogy megismertelek :))

szepyke írta...

Lúdanyó, szerintem ilyeneket most karácsony táján elég sok helyen vannak. És a rajta szereplő céget is meg fogom keresni, hogy hol van boltjuk, és ott mi, mennyibe kerül!:)

Más, mi elég keveset beszéltünk egymással sajnos :(

Unknown írta...

Sziasztok

Katának hívnak, sajnos későn olvastam az infót, most keresgélvén szilikonos formákat, akadtam rá az oldaladra.
Kifejezetten üreges formákat keresnék.
Meg tudnád mondani, mi a cég neve és hol találhatom meg őket?
Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget!

szepyke írta...

Kata, sajnos, ott már nincs meg a bódé, ahol volt.
De nézd meg ezt:

http://www.ecsy.hu/index.php?page=3&lang=hu&group=42

Írd majd meg, hogy jutottál e velük valamire!

szepyke írta...

Vagy itt van még egy:

http://www.lacor.hu/termekeink/htmls/haztartasi/teszta_sutes_eszkozei

Unknown írta...

Nagyon szépen köszönöm a segítséget :)
Az Écsy valahogy eszembe sem jutott, pedig gyakran kódorgom az oldalukon, végül ott találtam meg, amit kerestem, már csak azt a vagyon kell előteremtenem, amit elköltök majd náluk :))

szepyke írta...

Ha többet veszel, nem olcsóbb?
Megfutassuk a blogon, hátha valaki társulna veled?

Unknown írta...

Tündér vagy köszönöm :)
Nem tudom olcsóbb e, sajnos most nekem minden drága, mégha olcsó is...karácsony utáni szegényháznak hívják az állapotot :)))
Később megköszönném viszont, hátha...

Unknown írta...

Sziasztok Niki vagyok Én voltam tavaly decemberben a Moszkva téren.Azóta is ezeket a termékeket forgalmazom szombatonként a Veresegyházi piacon és itthon is.Ha valaki szeretne vásárolni akkor írjon a bibienkft@citromail.hu-ra.
Köszönöm sziasztok Niki.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...