2009. december 21., hétfő

Az eddigi legszebb fánk...



Amikor megírtam egy bejegyzésben, hogy az idei fánk az arany-ezüst-fehér-fekete színben fog pompázni, nem is gondoltam, hogy ez így együtt ilyen gyönyörű lesz. Már írtam, hogy minden évben már 23-án éjjel feldíszítem a fát. Most ezt előrébb hoztam, mert most pontosan megtervezetten haladok a készületekben, mind a sütést, mind a vásárlást illetően, így a fával kapcsolatos tennivalók is pontosan megtervezettek. Mivel egyik-másik fontos olyan süteményt kért, amit az utolsó pillanatban kell megsütnöm, a fára nem lenne időm 23-án éjjel. Ezért kellett előre hoznom a díszítést, illetve azért, mert kicsit féltem tőle, hogy ez a színösszeállítás annyira "hidegre" sikerül, hogy aztán le kell szednem és újra díszítenem az egészet. Nah, erre meg végleg nem lett volna időm. Tehát, tegnap éjjel megtörtént a fa "összeállítása", ami alatt azt kell érteni, hogy felhoztam a pincéből, összeraktam, és feldíszítettük.


Annyira szép, hogy nem viccelek, ülve csodáltam percekig. Először a fény került fel rá, aztán a masnival körbetekertük, majd jöttek rá az angyalkák. Kiderült, hogy a 40 darab angyalka bőven elég rá, már így is olyan látvány volt, amire csak annyit tudtam mondani, jééézusom, de szééééééép, még soha nem volt ilyen szép! Egyáltalán nem hidegnek, inkább elegánsnak érzem.

Hülye szavak egy fára, de meghitt és békés. Olyan méltóságteljes. Pedig semmi extra nincs rajta.


Került rá fehér horgolt angyalka, halvány arany színű jégcsap dísz két féle méretben. Fehér, és fekete angyalhaj. Ebből a fekete csak egészen közelről látszik, viszont halványan csillog. Került rá masni, amivel körbe van tekerve a fa. Arany-fekete-ezüst színű, kockás változat. Fekete gömböket vettem, amit a szomszéd tündér Niki megfestett, és olyan színben csillog, ami mellett van, tehát most a fán halványzöld fényben, de ha rózsaszín mellé teszem, akkor halványrózsaszínben, tehát jövőre is tökéletes lesz.



Van még rajta fekete csillámos csillag, ami szintén alig látszik, de a halvány csillogása gyönyörű, és persze a fehér fény pazar rajta. Van még rajta átlátszó dísz, (IKEA) ami egy nagy kristályra hasonlít.


Nah, itt talán látszik az is ami csak közelről kivehető a fán, a fekete angyalhaj és a nagy kristálynak látszó dísz.



Már este bekapcsoltam a fényeket rajta és csak ültem és csodáltam. Elegáns, visszafogott, gyönyörű! Hihetetlen gyönyörű lett, nagyon jók a "színek" együtt.

Nálunk már Karácsony van, ha belép valaki a lakásba. Szeretem ezt az időszakot! Szeretem, és bár sokan azt hiszik, teljesen el vagyok borulva, ki sem jövök a konyhából, sütök-főzök, robotolok, mindenkit megnyugtatok, ez az első olyan évem, amikor még egyszer sem feküdtem le hajnalban valamilyen elhúzódott sütési procedúra miatt. Napi egy, maximum másfél órát foglalkozom a teendőkkel, így 24-én nem fogok hulla fáradtan beesni a fa alá. Jól vagyok, köszönöm, még soha nem voltam ilyen kipihent ebben az időszakban.

Erre sokkal előbb rá kellett volna jönnöm, hogy az ünnep nekem is ünnep, és ha a karácsonyi vacsorán kukán ülök, mert annyira fáradt vagyok, hogy beszélni nem tudok (ami nálam nagy szó!), akkor annak nem sok értelme van. Így már áll a fa, igen, pár nappal karácsony előtt vagyunk, na és? Engem, minket nem zavar, sőőőőt, akkor az, hogy mást zavar, vagy hülyének néz miatta, kit érdekel???

Engem bizony cseppet sem!





24 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Szépike:)!
Gyönyörű a fa!
Az meg egyáltalán nem zavar engem sem , hogy már pár nappal előbb áll a fa teljes pompájában, mint a szokás.
Amióta a gyerekek nincsenek azóta én is előbb, jóval előbb feldiszítem a fát.
Legyen nagyon boldog KARÁCSONYOTOK!
Zsuzsa (nagyi50)

Macus írta...

Gyönyörű lett!

Unknown írta...

Tátva maradt a szám! Gyönyörűséges!
Nálunk is már áll a fa. Mióta műfenyőnk van, azóta szeretem ha pár nappal 24-e előtt össze van állítva, nehogy az utolsó pillanatba derüljön ki, hogy valami baj van vele. Édesek voltak a fiúk, nagyon sokat segítettek az Apjuknak. Én majd holnap vagy 23-án késő este díszítem. Nálunk még az Angyalkák díszítik a fát. :)

egycsipet írta...

Széééééééééééép! :)

DebiGabi írta...

Jaj, de szép lett!
De jó, hogy már nálatok készen van.
Mi csak 24-én díszítünk délután, bár a leányzó már most is nagyon szeretné:)))
Pár napja, amikor az uram meghozta a fát a gyerek rögtön megkérdezte, akkor most fel is díszítjük????

Unknown írta...

Tényleg gyönyörű lett! :)
Ezúton kívánok nektek nagyon Boldog karácsonyt!

Névtelen írta...

Szepyke drága!
Nagyon boldog karácsonyt szeretnék kívánni és megköszönni azt a sok ihletet, amit Tőled meríthettem.
Áldott, békés ünnepeket, Piroska

Chef Viki írta...

Gyönyörűség!

Úgy, ahogy van az egész. Gyönyörű!

Monika írta...

Meseszép!!!!Mint kint a ragyogó hó !Az idén eltökélt vagyok,hogy előbb díszítem a fát,ami még nincsen meg.A felnőtt "gyerekek2 reagálása az volt,hogy :minket kihagysz???Mi is díszíteni szeretnénk!:)))
Így nem biztos,hogy olyan lesz,amilyennek elgondoltam,de nem baj.:)

trinity írta...

Nagyon szép lett Szepy!!! A szalag is nagyon elegáns....Tetszik!!!

Moha írta...

Mondtam, hogy nem lesz hideg! Egyszerű és elegáns, nagyon szép lett!

Pedke írta...

Nagyon szép lett, gratulálok!
Rengeteg diszt használtál, de ekkora fára kell is! A szalag körben, különösen tetszik.
A fekete a képen nem annyira látszik, nappali fénynél biztos egész más Egyszerűen elegáns!!
Jól tetted, hogy már feldiszítetted,más országokban ez természetes (Anglia, Belgium)és egyre többen itthon is. Változnak a hagyományok

Csibe írta...

Szepyke, tényleg nagyon szép lett. Hangulatosan elegáns!...azzal pedig semmi gond, hogy már teljes pompájában díszeleg! Ügyes vagy!

Puszedli írta...

Nálunk még a fenyőfa sincs meg.. :) Úgy érzem le vagyok maradva. Nagyon szép lett! :)

Szamóca írta...

Tényleg gyönyörű lett a fa!
Nálunk idén csak ezüst-fehér lesz, de lehet, hogy jövőre én is keverek bele aranyat ezek után! :-)

Süti Bazár írta...

Valóban gyönyörű! Nagyon eltaláltad. Úgy ahogy van, meseszép! :)

Edó írta...

Ez tenyleg egyszeruen MESESZEP!!!!!Filmeken latok ilyent,nagy ritkan.Tehat nalatok hamarabb jott az angyalka:)Boldog Unnepeket kivanok!

szepyke írta...

Nagyi50, köszönöm szépen, és nektek is békés, boldog ünnepeket!

Macus, igen, nekem is nagyon tetszik, bár kicsit féltem tőle...

Csongi, igen, szerintem is, olyan mesekönyvbe való lett.
Egycsipet, tényleg az, örülök, hogy neked is tetszik!:)

DebiGabi, olyan melegséget ad, és annyira vártam már!:)

Juhász Andrea, nektek is békés, bolgog karácsonyt!

Piroska, nektek is áldott, békés karácsonyt!:)

Viki, szerintem is az!:)

Mammka, ezzel én is sokszor küzdök, hogy az én véleményem győzzön, és most be is jött, mert meseszép fánk van!:)

Trinity, igen, és a masnit leértékelve vettem... Sőt, szinte mindent, ami rajta van!

Moha, igen, igazad van! És olyan magas, mint az ajtókeret, ha minden igaz, 200 cm. Az alsó leveleket nem is tujom feltenni rá, mert nem fér el. Ez egy nagyon szép műfa, 16ezer forint volt kb 6 éve, és nagyon, nagyon megérte!

Pedke, a fekete tényleg nem látszik, még természetes fényben sem, de mégis kell rá. Bár, még csak a fények, a szalag és az angyalkák voltak rajta, és már le kellett ülni és csak csodálni, mert már úgy is olyan szép volt, mint a mese!

Csibe, igen, elegáns és csodaszép!:)

Puszedli, nem vagy lemaradva, én dolgozom előre!:)


Szamóca a halvány arannyal szép, azzal ami majdnem ezüst színű. A sárgább arannyal már nem mutat olyan jól!


Yasmine, igen! A tegnapelőtti dologgal mi van, írtál neki???

Edó, még az angyalka nem jött, csak a fát öltöztettük fel:)

sedith írta...

Valóban gyönyörű!:) Boldog Karácsonyt Nektek!:)

Süti Bazár írta...

Szepyke, vannak fejlemények, majd Karácsony után részletesen beszámolok mindenről. Most már nem rontom el a kedvünket vele. Két ünnep közt tájékoztatlak, oksi? :))

Edó írta...

Nalunk a fat is az angyalka hozza!

szepyke írta...

Sedith, köszönöm, és nektek is!

Yasmine, e-mail ment!:)))

Edó, így már értem!:)

Bianka írta...

Hát ez tényleg nagyon szép, olyan, mint a virágüzletekben, olyan tökéletes. Jól tetted, én is hamarabb fogom feldíszíteni. 24. mindenre lesz időnk csak erre nem :D

szepyke írta...

Bianka, én már a hétvégén díszítem a fát, mert 23-án még dolgozom, így nem akarok addig várni vele. Eleve imádom, tőlem egész évben ott állhatna a lakásban!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...