2010. január 21., csütörtök

Nem csak nőknek...


Nem bírtam ki, hogy ne tegyem fel...



12 megjegyzés:

Lukinyuszi írta...

Áááá, ez büntet! :D
A műsorvezetőt láv! :) Milyen jó fej már! Riszpekt, én durvábban képen röhögtem volna a nénit... :D

Marcsi írta...

Hát ez baromi jóóóóóóóóóó!!!!

Wise Lady írta...

Duuurva!

Mary írta...

Végig röhögtem az egészet! Nem semmi!

mandy tarragon írta...

jáj...

L.Krisztina írta...

Könnyesre röhögtem magam :DD
Köszi!!!!!!!!!!!!!!

Unknown írta...

Csúcs! :D

zouzouna írta...

Ez nagyon joooo! "Valahol olvastam rola!" :)))

Reg rohogtem ilyen jot, ha van meg ilyen gyongyszemed, toltsd fel legyszi!!!

szepyke írta...

Hát, van még valami, amit ma kaptam, de nem merem feltenni, mert tele van káromkodással...
És az egy levél, egy reklamáló levél...
Ha nagyon akarjátok, felteszem, mert azon is könnyesre röhögtem magam!:)))

Andi/cuki írta...

:-DDDDDDD

cicukám írta...

hogy fokozzam a hatást, én úgy röhögtem, majd be pipiltem.-)))
Nagyon vicces és egyben
"elgondolkodtató"..........még itt tartanak a XXI . században? Vagy lehet, hogy a középkorban még jobban tudták?:-P :DD

szepyke írta...

Cicukám, szerintem az én nagymamám sem tudná, hogy mi az...:)

Én nem is azon szórakoztam a legjobban, hogy nem tudja, hanem a műsorvezetőn, az amilyen arcokat vág, meg amiket dumál...:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...