2010. január 15., péntek

Moha, Te mindenhol ott vagy Londonban...


Mivel, mint tudjuk, betegesen netfüggő vagyok, és betegesen sokat lógok a blogokon, betegesen sokat is gondolok azokra, akiket innen ismertem meg. Hampsteadben tett kirándulásom alkalmával egy valaki rengetegszer jutott az eszembe... Moha, látod! Te mindenütt ott vagy! :)











Azért, milyen iszonyatosan sokszor kell ahhoz esnie, illetve, milyen nyirkosság kell, hogy ilyen mennyiségű moha legyen mindenhol... Imádom ezeket a képeket. És Londonban nem nehéz ilyet fényképezni. Csak ki kell nézni az ablakon, a másik ház tetejét is vastagon moha fedi. Szerintem csodaszép, de én nem itt élek, lehet, hogy ha ezt kellene néznem mindig, akkor utálnám. Bár, kétlem.

9 megjegyzés:

Andi/cuki írta...

Nagyon szépek ezek a zöld képek!:-))
Már ennyire nincs hó?

Orsi írta...

Oh, mi is sokat gondolunk rád! :)))
Képzeld mit találtam ma: Dr. Oetker marcipánlapot előkészítve,tudod olyat amit Londonban találtál...a Culinárisban...sajnos az árát nem láttam,de Culináris árait ismerve biztos nem olcsó.DE van!Nevezhetjük haladásnak...?!

Lilla írta...

:-)))))

ninca80 írta...

Gyönyörű ez a blog!
Véletlenül találtam rád,de utólagos engedelmeddel be is jelentkeztem rögtön rendszeres olvasódnak.
Nagyon jó olvasni,szuper a stílusod,a képek pedig szemet gyönyörködtetőek.
Kislányom el volt ájulva a jelmezes képeket látva.
Én pedig mai napom nagy részét itt töltöttem.
Köszönjük a lehetőséget,hogy megosztod velünk életek e szép pillanatait mozzanatait,és még egy csomó szép,és érdekes dolgot.
Nikolett

Moha írta...

De aranyos vagy, hogy még ott is eszedbe jutok! Gyönyörű képeket készítettél!

Benenn írta...

És betegesen sokat jársz Londonban. Vagy csak irigykedem? :)))

szepyke írta...

Andi, igen, már egyáltalán nincs hó. Tegnapra el is olvadt, mert tegnapra már az eső esett és elolvasztotta. Sajnos. Pedig csodaszép volt.

Orsi, köszönöm!:)
A Culinarisban 1800 ft-ba kerül, pont kb két és féleszeresébe, mint amennyibe itt...És mintha azóta lenne ott is, mióta olyan sokszor felbukkant a blogon... Kicsit öntelt, beképzelt szepy smiley...
Jó, csak vicceltem, egyáltalán nem vagyok öntelt...:))))

Lilla, ugye?

Ninca80, nagyon köszönöm, igazán kedves vagy!:) Gyere máskor is, igyekszem, hogy jól érezd magad!:)))

Moha, igen, mindig eszembe jutsz!:)
Ma például a csokilencséről is, amit vettem... 10 dkb feketecsokis 0,55 font, azaz kb 150 ft volt. Nálunk mennyi, már nem emlékszem. Jah, ez Cadbury

Orsi írta...

Persze,gondolhattam volna...pfff

trinity írta...

:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...