2010. január 21., csütörtök

Irány a Kékestető!



Ez még London előtt volt. Kirándultunk a Kékestetőre. Hihetetlen, hogy egy napon, ilyen közeli helyeken, ekkora különbség legyen az időjárásban. Szikrázó napsütés, és szinte átláthatatlan köd várt minket...

Jöjjenek a képek. Telefonnal készültek, mert sikerült a fényképezőgépet lemerülve elvinnem... Ebben valahogy nagyon ügyes vagyok, többször előadom...



























Úgy látom, így visszanézve, hogy a moha iránti imádat már itt elindult bennem...

















































És ez már a Kékestető. Hideg, köd, brrrrr.




Igen, ekkora köd volt.














17 megjegyzés:

Chef Viki írta...

Micsoda képek! Olyan szép ez az ország :-)

A telefonálód előtt meg le a kalappal, hogy ilyen képeket tudsz vele nyomni!

Lukinyuszi írta...

A kis mohakupac de édes! :)♥

Zsazsa írta...

Meg lehet kérdezni,hogy milyen telefon, amivel ilyen képeket tudsz csinálni?

Felhőlány írta...

Én egyáltalán nem panaszkodnék a képek minősége miatt.... :)) Nekem a csipkebogyós-vízcseppes a kedvencem!

Moha írta...

Elfogult vagyok, de gyönyörűek a mohafotók:)

szepyke írta...

Viki, ez is szempont volt, hogy jó képeket csináljon, és néha csinál olyanokat is. Ez sajnos nem csak rajta múlik, hanem rajtam is, ő biztos csak jókat csinálna, a gond nálam van...

És igen, ez az országy gyönyörűűűűű!:)

Lukinyuszi, ugye, hogy édes, ugye?:)

Zsuzsa, Nokia N95 8GB Tavaly nyár végén vettem, mert az elődje, hat év után bemondta az unalmast. Ezt nem fizettem ki, havi 4000,- Ft-al törlesztem, egyébként, most nem tudom az árát, hogy újonan mennyi az ára, de egy kimondottan tökélketes telefon, minden szempontból!:)

Felhőlány, azokat én is szeretem!:)

Moha, hazabeszélsz!:))) És ugye?:)

Thrini írta...

Nagyon jó volt látni a képeidet. Egyrészt, mert nagyon szép télen is a Kékes, illetve kedves emlékeket ébreszt. Pár éve, nyáron arra nyaraltunk.

szepyke írta...

Thrini, tényleg szép télen is!:) És örülök, hogy szép dolgok jutottak az eszedbe róla!:)

Csibe írta...

De jó hangulatot hoztál, köszi!

kojudi írta...

Én meg a képeket köszönöm!

Mi itt élünk...Kékestető,Sástó,jó volt látni a képeidet!

Jóéjt,Judit

szepyke írta...

Csibe, Judit, köszönöm!:)

Névtelen írta...

Tényleg ezeket is a Nokia-dal művelted? Fantasztikusak! Gratulálok!
Én is meg akartam kérdezni a mókusos-parkos képek után, hogy milyen géped van. Milyen felszerelésed van, Szepyke (a telefonodon kívül)?

Üdv',
Nóra

Norena írta...

No most, hogy már a nevem is látszik, meg szeretném kérdezni, hogy a képeitek, amelyek a hozzászólásaitoknál megjelennek, a blogotokhoz kapcsolódnak? A gmail profilból nem importálódik ide a fotó? Azért kérdezem, mert ahhoz, hogy a nick-em megjelenjen itt, be kellett jelentkeznem a gmail-be.
Köszi,
Nóra

Norena írta...

Még egy kérdés: Londonban nem láttad véletlenül AZT a bizonyos francia élesztőt? Évek óta vágyom rá, de senki nem jár Franciaországban, itthon pedig úgy néznek rám, mint a hülyére, amikor kérdezem. Még a Culinaris- ban is.
Egy ismerősöm viszont most kint van Angliában (bár nem Londonban) és hozatnék vele, ha odakint kapható.

szepyke írta...

Nóra, a gépem egy Konica-Minolta Z2, kb 5 éves, de lehet, hogy 6.

Ez van, meg a telefonom, de a telefon néha szebb képeket csinál, mint a gép. Én nem tanultam semmi az iso meg mittudomén, hogy mikről, nyomom, fényképez, azt jó napot!:))

Jah, és a gmail-ben van beállítva ez a képe, onnan húzza be!:)

És rossz hírem van, nem kerestem élesztőt Londonban, nem tudok segíteni ebben, de az tény, hogy kifejezetten sütési dolgokat az Asda-ban találtam a legtöbbet, ott kellene megnézniük!

Norena írta...

Jó kis telefon ez, és a gép is:)
Akkor ráuszítom a lányt az Asda-ra, hátha...
Nem értem, az én képemet miért nem teszi ide, de mindegy nem lényeges.
További szép hétvégét mindenkinek!

szepyke írta...

Norena, most mert kérdeztétek, megnéztem, hogy melyik mit tud...
A telefon 5 megapixeles, a gép, 4-es. Bármit is jelentenek ezek...:))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...