2010. január 13., szerda

A 100. rendszeres olvasó és az Ő ajándéka...



2009. december 10-én a blogon nagy dolog történt!

Bejelentkezett a 100. rendszeres olvasó Aicus személyében. (ITT)

Felvettük a kapcsolatot, de a karácsonyi "hátonpörgés" és kommunikációs hiányosságaim miatt, az ajándékot csak december 31-én, azaz Szilveszter napján "postáztam" ki felé.

Aicus a gyümölcskenyér mellett döntött. (Recept ITT)

Két adagot sütöttem, mert úgy tudtam, hogy buli lesz náluk, és arra gondoltam, hogy az egyik legyen a házigazdáké, így a másikat nyugodtan feláldozhatják a vendégség előtt...


Az egyik:

És a másik:


És, hogy engem milyen meglepetés ért? Kaptam egy kis cserép szerencsét, azaz egy cserépnyi lóherét, ami meglapozza a 2010-es évemet. Hát, így legyen!:)

És mégegyszer nagyon köszönöm!


Aicus, remélem, hogy ízlett a sütemény, és nem rontottam el, nem maradt nyers, stb. Mint már írtam, hajlamos vagyok rá, hogy amikor "produkálni kell", akkor üt be a nagy beégés, azaz valamit mindig elrontok. Csak reménykedek, hogy ez most nem így volt!


És ha már ilyen szépen összegyűltünk, megragadom az alkalmat és, virtuálisan megosztom ezt a cserépnyi szerencsét hozó lóherét! Megosztom mindenkivel, aki rendszeres olvasója a blognak, aki kommentelget, és aki csak úgy erre jár!

Hozzon nekünk szerencsét, sikert, békét és boldogságot, és mindenekelőtt egészséget!

ÁMEN


Aicus, köszönöm!

19 megjegyzés:

Moha írta...

Hűűű micsoda négylevelűek! Remélem tényleg szerencsét hoznak minden erre járónak!

Névtelen írta...

ha jól értem kint vagy londonban, és ott is így csücsülsz a net előtt? :)) hát ez csöppet beteges, már bocs. érdekes ez az ékezetes billenytűzet.

szepyke írta...

Moha, ugye?:)

Névtelen! Nah, akkor tisztázzuk, hogy mit írtál, bár nem fogsz rá reagálni szerintem...

1. Tudod, van olyan, hogy előre megírt poszt, amit időzítve lehet aktíváltatni, tehát közel nem ülök a gépnél, amikor a poszt megjelenik. Éjjel megírom, vagy amikor időm van rá. Most, hogy tudtam, hogy nem leszek otthon, megírtam előre egy csomó posztot, most is négy várja az indulást...
De válaszolva kérdésedre, vagy sejtésedre, igen, beteges netfüggő vagyok! Vállalom, és jó nekem így! Egyébként, ha nem tetszik, jobb felső sarok, kis x jel, és már itt sem vagy. Apple rendszernél ugyanez másik oldalon, ott a pirosra kattints!

2. Érdekes az ékezetes billentyűzet? Azaz? Mit szerettél volna ezzel mondani? Nah, legyél bátor, ragadd meg a klaviatúrát és vádolj be azzal, amit elsőre nem írtál le!
Gyerünk, bátorság, meg tudod csinálni!

Van sejtésem, hogy mire gondolsz,de hátha megírod magadtól, én meg majd megírom, hogy mi miért úgy, vagy nem úgy van, ahogy gondolod...
Várom a válaszod!

Névtelen írta...

pont jókor értem vissza, látom újra produkálod magad, pedig már így is sok belőled. :))
hidd el, meglennénk az "előre időzített" bejegyzéseid nélkül, bár a kommentek sem itt, sem másnál nem időzítve vannak, igaz? :))
sok a látnivaló londonban, inkább használd ki, mindenkinek jobb lenne.
de megfogadom a tanácsod, megnyomom az x-et. ekkora beteg nővel még sosem találkoztam. bye.

szepyke írta...

"Névtelen", kevés a látnivaló Békéscsabán, hogy nincs jobb dolgog, mint névtelenül kommenteket írni?

Kérdeztem valamit, amire nem válaszoltál. Jah, és milyen helyes nevet kaptál a keresztségben...Névtelen... hmmm. Csodaszép keresztelőd lehetett!:)
Csak így tovább, alíg várom, hogy megint írj!

És igen, a kommentek nincsenek időzítve, de mondta valaki, hogy van hozzá közöd, hogy mikor, mit csinálok? Ha mondta, hülyeséget beszélt. Ha jól esik, kijövök Londonba és nem csinálok semmit, csak tévét nézek, vagy etetem a mókusokat. Jövök még egy párszor, lehet, hogy többször, mint ahányszor Te kiteszed a lábad otthnról! :))

trinity írta...

Most ha egyszer annyira utál téged, Szepykém, akkor miért lóg az oldaladon??? Nem értem....Biztos gyenge a fantáziám:DDD
( Azt gondolta a kedves Névtelen, hogy itthonról nyomod itt és most-nem is vagy Londonban, azért az ékezetek-hihihihi:)) )
Most meg majd az következik, hogy én milyen kotnyeles vagyok-már ismerem a forgatókönyvet....

Viki írta...

Hú húúúúúúúúúú --- igaz, így a baglyok csinálnak, és nem a Mókuskák. Szepyke! Te csak etesd a mókuskákat, ha úgy esik jól. Névtelen meg húzzon el a jobb piros X-ig, aztán meg se gondolja magát a vissza gomb nyomásánál. Ugyhogy Névtelen: NYOMÁS !!! Vigyázz, mert ha tényleg Békéscsabán vagy, akkor lehet, hogy minden nap találkozunk ? Jaaajjjaaajj nekem, hiszen nem is ezért jöttem, de olyan jólesett leírni, mert ha bennem marad, még megrondulok itt Nálad :-)))))) Inkább jöttem elmondani, hogy nekem tuti jót hozott a heréd, mármint a négylevelü DDDDDDD --- akkora két kenyeret sütöttem, hogy majdnem venni kellett egy uj sütőt, amibe beteszem, de hogy veszem ki ??? na erre válaszoljon valaki !!! -- Húúúú de jó kedvem lett, tuti, hogy a négylevelünek köszönhetem, pedig délelőtt még nem is tudtam róla. Virtuálisan, de csakis finoman megsimogattam az egyik négylevelü/-det/-met :-) hi hi

erős ildikó írta...

Gratulálok a blogodhoz ez ünnepi bejegyzés alkalmával is!
Érezd jól magad Londonban!

Kiskukta írta...

Tetszik ahogy felveszed a kesztyűt! Én nem lennék képes rá... Jó mókusetetést!

Chef Viki írta...

Jé :-) Békéscsabáról? A névtelen?

:-o

Andi írta...

Jaj már... De szeretnék én is Londonban csücsülni, és közben megosztani veletek az élményeimet...Akkor én is beteges vagyok biztos. Nem baj...
Szepyke: Várom az a négy időzített postodat!! Meg a többit is ám...
:-)

szepyke írta...

:)
Hát, az irigység, csuda szép dolog, főleg annak lehet jó, aki elszenvedi...

Jó reggelt! Most ébredtem, itt 8:30 van. Gondolom, ébredhettem volna előbb is és már járhatnám a várost, de én ilyen ráérősen csinálom, hiszen időm, mint a tenger...:)))

Köszönöm, amit írtatok, kedvesek vagytok! Nah, megyek, bekapcsolom a tévét, és nézem egy kicsit...:)

Napmátka, nagyon köszönöm!:)

Kiskukta, nem stílusom, hogy elkullogok, én nem vagyok konfliktuskerülő. Ez nem feltétlenül jó minden esetben, de azért van, hogy jól jön...

Viki, ha minden igaz, igen onnan, és blogger a lelkem...

Andi, köszönöm, kedves vagy!:)) És hozom a képeket, meg amit tudok!:)
Már van vagy 200 képem, és csupa "érdekes"...:)))

mandy tarragon írta...

Netfüggő, uramisten, segítség, hova kerültem...

mandy tarragon írta...

Szepy: egyébként meg nem láttad az Internet bejáratánál a táblát? Az van rajta, hogy "Do not feed the trolls" :)

szepyke írta...

Mandy, vigyázz, nehogy elkapd!:)))))

Jaj, mekkorát röhögtem!:)

KozRi írta...

Jó fej vagy, belevaló f... csajszi bírom a stílusod:-)

szepyke írta...

Kozri köszönöm szépen!:)))

Thrini írta...

Huhhhh miket olvasok itt?!
Nem értem a névtelen kommentelőket. Pláne, ha rosszindulatú megjegyzéseket írnak.
Szepyke, hála istennek, hogy nem hagyod magad!!!!!
További kellemes semmittevést! :)

szepyke írta...

Thrini, köszönöm, megvan!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...