2010. január 25., hétfő

Úgy döntöttem, hogy marad, aztán majd meglátjuk...




"Csináltam" egy fejlécet még valamikor az év elején, talán január legelején.

Nekem tetszett, de mint minden új dolgot, szokni kellett. Nekem és az ide látogatóknak is, akik esetleg megszokták a régit például.

A "fazonváltás" mindig merész dolog, még ha csak arra gondolok, hogy egy hajvágással is annyi minden változhat, egy fejléc meghatározza az oldalt, ahova tartozik, így nagyon nem mindegy, hogy milyen.

Megcsináltam, rengeteg munka van benne, bár ez gondolom egyáltalán nem látszik, de órákig tartó keresgélés (megfelelő képek után), ide-oda pakolgatás. Háttér szín, betű szín, nagyság, és még sorolhatnám.

Aztán feltöltöttem, aztán megdicsérték, aztán nekem is tetszett, de biztos, ami biztos alapon megkérdeztem az erre járókat is, tetszik e?

És úgy néz ki, hogy tetszik...

A kérdésre válaszolók közül 80 % a pozitívnak tartott választ, válaszokat jelölte be.

Tehát marad.

Egy ideig biztos, aztán meglátjuk.

Én megszerettem, remélem, mások is megbarátkoznak majd vele.



11 megjegyzés:

Kiskukta írta...

A lényeg, hogy neked tetszik, más meg megszokja, ha szereti az oldalad, mindenkinek nem lehet jó, nem egyforma az ízlésünk. Nekem amúgy nagyon bejön!

Latsia írta...

Csatlakozom Kiskuktához, tökéletesen igaza van.
Nekem is tetszik!:-)

Csibe írta...

Nekem is tetszik, és tényleg az számít, hogy neked tetszik-e! Maradjon! :)

trinity írta...

Szerintem is teljesen jó-olyan meg sosem lesz, hogy mindenki egyöntetűen pozitívan nyilatkozik..A lényeg a te véleményed!!!

Jade írta...

Nekem is tetszik, olyan vidam!

Andi írta...

Igen! Az a lényeg, hogy neked hogy tetszik! Ha tetszik marad, ha megunod lecseréled! Én nem hiszem hogy bárki a fejléc miatt néz be hozzád!
Egyébként Nekem tecccc!!!!! :-))))

Névtelen írta...

Nekem annyira mindegy, hogy milyen a fejléc (amúgy ez a pöttypökös - így mondja a lányom :)- kavalkád nekem nagyon tetszik),a tartalom az mindig magával ragad.
Amikor olvastam a londoni írásaidat, néztem a képeket, úgy éreztem, mintha én is ott lettem volna azon az utazáson. Talán még a kávé illatát is éreztem :)
Köszönöm, hogy írsz, akármilyen legyen a fejléc, én naponta benézek hozzád !
Csilla

mandy tarragon írta...

Nekem tetszik ez a pöttyönpötty :) Tartsd meg.

szepyke írta...

Kiskukta, igen, tényleg az a lényeg, hogy nekem tessék, és ez így van!:)

Latsia, nagyon köszönöm!:)

Csibe, ok, marad!:)

Trinity, ez így van, és köszönöm!:)

Judith, köszönöm!:))

Andi, biztos, hogy nem a fejlécért, de meghatározza az egészet, de örülök, hogy tetszik!:)És köszönöm!:)

Csilla (druszám...) nagyon kedves vagy, köszönöm, amit írtál!:)))

Mandy, igenis!:)

Gál Edith írta...

Nagyon aranyos!
Nekem is nagyon tetszik:))

szepyke írta...

Gál Edith, köszönöm!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...