2010. január 30., szombat

Naná, hogy a Balatonról jelentem...


Ma reggeltől, illetve azt mondták, hogy már hajnali kettőtől szakadt a hó. Ilyenkor valahogy jobban alszom. Mondjuk, én mindig jól alszom, de azt vettem észre, hogy amikor éjjel esik, én úgy bevágom a szunyát, mint egy medve. Érzékeny vagyok az időjárás változásaira, ezt a havat már egész héten éreztem. Szédelegtem, mint egy leütött szúnyog, és olyan fejfájásom is volt, hogy megint csőlátásom volt tőle. De elmúlt, mert végre itt ez a gyönyörű, amit úgy hívnak:

Hóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó! Mert ez a hó. Az eddigiek csak a "h" -t érdemlik... Mert ez... Kimentem a kocsihoz, és kb háromnegyed óra alatt kiástam... De mint már írtam valamikor én nem takarítom le teljesen, mert szeretem, ahogy a menetszél fújja róla a havat... Gondolom, a mögöttem lévők nem szeretik, de így jártak...

Tehát, kocsi kiásva, és indulááááááááááááááááás. És ilyen időben hova lehetnem kirándulni, ha nem ide:

Balaton...

Aliga, látkép a kilátóból.

Hát, igen, egyeseknek saját jégpálya van a kert végében...


Ez egy kicsit távolabbi kép, ott jobb lent látszik a jégpálya is:



Ez a valami nem tudom, hogy mi a vízben... Vízben, beszélek hülyeségeket... a jégben, nah.



Az előbbi pálya, kicsit közelebbi kép:



Ma abszolút alkalmatlan volt a jég korcsolyázásra. Vastag hótakaró borította. Láttuk, hogy egy pár helyen megpróbálták eltakarítani, de ahogy néztem, nem sok sikerrel...

Érdekes, hogy Budapesten jóval több hó esett, és jóval hidegebbnek tűnt az idő, mint a Balatonnál. Itt már szinte olvadt, a fákon, bokrokon sehol hó...



Megint nem volt vége a jégnek, nem látszott, hogy hol a jég és hol az ég, egy nagy fehérség volt az egész...




Megtaláltam a hóembert. Tárt karokkal várt minket.



Nah, itt látszik a túloldal. Az ott szemben majdnem Tihany, illetve kicsit balra Tihany van.



Arról jöttem, arra is menjek vissza?



Ez már Budapest... A kerítésünk. Mint egy sakktábla.



Fogalmam sincs, hogy mitől lettek ezek a képek homályosak...



Jaj, és megtaláltam Holleanyót. Bár, lehet, hogy Ő itt nem az. Mindenesetre csinos darab!:)



16 megjegyzés:

trinity írta...

Bátrak vagytok, hogy elindultatok..Szerencse, hogy arrafele nem volt olyan nagy a hó. De ahogy látom, szép napotok volt!!
Holle anyó:DDDDDD

Nina írta...

Beautiful photos, especially the last one "lady snow woman" hahaha...

L.Krisztina írta...

Imádom mikor a Balcsin lehet sétálgatni:) Zamiban tavaly nem fagyott be a Balcsi most meg nem tudok lemenni, mert csomagolok :(
Látom nálatok a Holle anyók nagyon dögösek:))) Hát igen már az anyók sem a régiek!

Gyöngyi írta...

Szép napotok volt, bátor vagy, hogy ilyen időben autóba ültél!
Jó, hogy hoztál fotókat, leglább én is láttam a balcsit - télen:)
Szegény Hóné, nagyon fázik a cicije:)

Felhőlány írta...

Ismét szép képek! :) Le sem tagadhatnád, hogy imádod a havat! :) Hóember és Hóanyó egy pár voltak? ;o)

szepyke írta...

Trinity, nem tudok, olyan okot, ami eltántoríthat attól, hogy kocsiba üljek, üljünk...:))

Nina's Recipes, :))))) thank you!:)

L.Krisztina, csomagolsz??? Hova, hova???:)

Gyönygyi, igen, hóné fázott egy kicsit...:)

Felhőlány, nem nem egy pár. Az egyik siófoki (hóember), a másik pesti, a hónő..:)

L.Krisztina írta...

Sajna nem én a párom , én csak csomagolok:) Én várok egy bizonyos kávézást:D

szepyke írta...

Holnap? Hmm???
:)))
Mindjárt írok mailt, de ha jó a holnap, akkor írjál, hogy mikor, hol!:)
Jah, hóhelyzet? El tudsz szabadulni a kertben tanyázó bambiktól?
(narancssárgáig sárult irigy szepy smiley)

Araniel írta...

Én is alkottam a hétvégén :D
http://i656.photobucket.com/albums/uu288/araniel_hime/vegyes/Kp1588.jpg
Meg csináltam finom sushit és udon levest is :)

Csibe írta...

Köszi a képeket. Szombaton, hirtelen sűrűn elkezdett esni, aztán ugyanolyan hirtelen el is állt, ami pillanatok alatt elolvadt. Szép-szép, de már jöhetne a tavasz!

szepyke írta...

Araniel, udon levest? Az mi???


Csibe, nálunk hatalmas hó van még mindig!:)))

Araniel írta...

Ilyen: http://araniel.wordpress.com/2010/02/01/egyszeru-udon-leves/
vagy ilyen: http://araniel.wordpress.com/2009/04/28/ebi-on-udon/

Andi/cuki írta...

Csodaszép havas,de nálatok Pesten szombaton én nagyobbat láttam.
S simán száguldott mindenki,engem ez lepett meg nagyon!:-))

szepyke írta...

Andi-cuki, tényleg itt nagyobb hó van, mint a Balatonon volt, sőt, itt nem olvadt el, ott meg már akkor olvadt, amikor ott voltunk. Ott a fákon nem volt hó, pesten, meg minden fán az van még most is.
Reggel -8 volt, éjjel gondolom még hidegebb. Az tetszik, hogy akkora hó van, hogy a lapátolások eredményeképpen, van ahol derékig érő hóbuckák vannak!:)

Andi/cuki írta...

Igen,az tetszett Pesten,hogy a fákon mekkora a hó.Meg az utakon,meg az autók tetején. Idén még ilyet nem láttam,egyfolytában fényképeztem:-)))

szepyke írta...

Andi, és még mindig havasak a fák!:)
Olyan hideg van, hogy a napsütés ellenére nem olvad el rajtuk a hó!:)Gyönyörűűűűűűűűű!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...