2010. január 15., péntek

Tündérkirálylányok piciny boltja...


Hampsteadi kirándulásunk alkalmával néztünk be ebbe a boltba. Már a kirakat is varázslatos volt, de ahogy beléptünk, nagyon bántam, hogy nem vagyok gyerek, és hogy nem itt élek, illetve, így ezt a kettőt egyszerre meg pláne nagyon bántam...

Ez egy tündérvilág. Minden kapható, amitől egy kislány igazán tündérkirálynőnek érezheti magát. Olyan ruhák, olyan kiegészítők, és mindez fillérekért, még majdhogynem a mi pénztárcánknak is fillérekért. Sokszor láttam már olyan filmet, ahol a gyerek valamilyen idétlen jelmezben mászkál és el is mondják, hogy két hete le sem veszi azt. Hát, megértem. Ezt látván, megértem. Ha én most lennék gyerek, és anyu nem venne nekem ilyen ruhákat a földhöz vágnám magam és úgy hisztiznék... Mert ezek, szóval ezek...

Megint telefonnal készített képek jönnek... Nem sikerültek valami túl jól, mert a következőképpen készültek: telefon némára állítva, kikapcsolva a vaku, sötétben történő fényképezéshez beállítva, és makróra. Telefon a jobb kezemben, rákötve a csuklómra, rálóg a kabát és csak a gép azon része lóg ki néha a kabátomból, ahol a lencse van. Így tulajdonképpen végig tudok fotózni, viszont a végeredmény csak letöltéskor derül ki, mert nincs lehetőség visszanézni a képeket. Így születnek ezek a néha elmosódott, homályos képek. Úgy voltam vele, hogy ezt meg akarom mutatni, illetve még sok mindent meg akarok mutatni, de mivel fényképezni nem lehet, a semminél ez is több lesz... Hát, ezért ilyenek ezek a képek...


Ha nekem lett volna ilyen ruhám, szerintem én is ebben töltöttem volna minimum egy évet...



"Tündérporok, vagy varázsporok"...


Tegye fel a kezét, aki tudna választani!? Már 9 hónapos babára is van ruha! Az áruk változó, kb 10 és 20 font körüli összeg, azaz 3000 és 6000 Ft közötti összeg, de hangsúlyozom, ezek nekik "gombok"... Csak hogy egyértelmű legyen: 3,49 fontért 45 dkg marhahúst vettem, 2,69 fontért 6 db dobozos light colát, 2,5 liter folyékony Ariel 7,15-be kerül... Tehát, megfizethetőek ezek a ruhácskák nekik? Meg bizony!



Ez a pici ruha 9-12 hónaposokra való...



Most őszintén... van olyan, aki ennek ellent tudna állni???



Királylányos ruhák, és kész voltam. És ezeket a gyerekek hordják ám. Nem csak egy alkalommal megveszik nekik, és kész. Ha kedvük van, az utcán is ilyenben mászkálnak...



Tavasztündérek:





Mindenféle korona, varázspálca, rózsaszín dobozka. Hógömbök, angyalkák, tündérek, fejdíszek, egyszóval minden, minden...






Nah, ki akar megint gyerek lenni, és ilyen ruhában pörögni a tükör előtt???

Lássam a kezeket! :)



17 megjegyzés:

mandy tarragon írta...

ÉN :) Azért egy kis tündérport meg pár hógömböt egy nagyobb gyerek is megengedhet magának :)

á la carte kulinaria írta...

: ))))))))) ajaj, látom a jövőm.... pár év múlva már lehet Tami is élvezné ezt a csodát!

egycsipet írta...

:DD Ha egyszer beszabadulna ide a lányom...
Nagyobb méretben nincsenek? ;)))))))

Chef Viki írta...

Egyfolytában királylány akartam lenni, királylány ruhával, derékig érő aranyhajjal :-)))

Se királylány, se aranyhaj, se derékig érő :-)))

Anyám, és utcán is hordják! Itthon ujjal mutogatnának, az tuti!

DebiGabi írta...

Ezeket a képeket lesz megmutatnom a leányzónak:))))
Hogy imádna itt válogatni.
De én is:))))

Macus írta...

Az én férjem elmondhatja, hogy királylány, bocs, Király-lány a felesége. De csak névben...
Az én kis Viki királylányomnak milyen jól állna egy tündéres ruha!

horimarika írta...

Imádom!!!!!
De nekem két fiam van... Nekünk több garnitúra pókember szerkó van itthon, meg ufo jelmez, meg csontváz, meg királyos, meg varázsköpeny... (többnyire én varrtam) De ha lenne egy lányom....

Unknown írta...

Úgy látom kilógok a sorból. Én soha nem voltam szoknyapörgetős, királylánynak öltözős kislány. Lehet hogy ezért is van 3 fiam? :)
Viszont a barátnőm 3 éves kislánya karácsonyra működő! varázspálcát kért, ő biztos örülne ilyen varázsportnak, még akkor is ha nem működik, illetve folyton királylánynak öltözik :)

Névtelen írta...

Tündérpooor! De jó! Én is tündér akarok lenni! Most! Egyre jobban irigyellek. Mennyi gyönyörűséget látsz!
(Nóri)

szepyke írta...

Mandy, szerintem még többet is megengedhet magának...:) Ne tudd meg, hogy micsoda baromságokat vettem magamnak...:)

Á la carte, szerintem nem kell ahhoz olyan sok idő. És megzabálnád azokban a ruhákban, mint ahogy anélkül is, de ezekben, meg...:)

Egycsipet, van nagyobb méretben is, én a legkisebbet mutattam, de van nagyobban. És amit nem tudtam lefényképezni, hogy olyan szettek vannak... Piknik kosár tök rózsaszín kis poharak, meg csillámos kiscipők, fejdíszek, rózsaszín szekrények, balettbábus szekrények. Kész voltam, de tényleg!:)))

Sziranszki! :) A textilkutató, az mi is pontosan? De jót röhögtem!:)))

Viki, itt aztán lehetnél királylány. Simán mehetsz nagyestélyiben az utcán meg se néznek! És olyan műhajakat láttam,meg olyan csili-vili ruhákat, hogy tuti lehetnél királylány!:)

DebiGabi, de én hogy imádtam. Minden egyes darabra felsóhajtottam, hogy jaj de szép, jaj, de szép...

Macus, én meg szép vagyok... Mondom, Szép vagyok..:)))

Horimarika, az se semmi... A királyos, meg a pókemberes. A pókembereshez arcfestés is jár, mert úgy az igazi!:)

Csongi, mennyi esze van ennek a gyereknek, hogy ez nekem nem jutott eszembe, hogy működő varázspálcát kérjek... Nah, megyek, írok a Jézuskának, hogy szerezze be karácsonyra....:))))

Nóri, én még mindig tündér akarok lenni, el sem múlt a dolog!:))))

trinity írta...

Jelentkezem:)))

szepyke írta...

Trinity, halványrózsaszínt szeretnél, vagy erősebb pinkest?

Koronát kérsz, vagy szárnyakat?:))))

Csibe írta...

Hát ezt a barátnőm kislánya de imádná. Kedves anyukája már kevésbé ;)

szepyke írta...

Sziránszki, valahogy sejtettem...:))

Csibe, a kislányt megértem, a mamáját nem. Az átlag 5-15 fontos ár, nekik olyan, mint amikor mi kiadunk 100 forintot. Kb, persze... Bár, vannak drágább ruhák is, de ezek viccesen olcsók, mégsem az a tök gáz gagyi. Nagyon helyesek, és a kiegészítők, a csillogós cipők, a koronák...:)

Csibe írta...

Nem is az árak miatt. Kis csajszit biztosan nem lehetne kiimádkozni az üzletből, így lehet, hogy oda kellene költözniük ;)

sedith írta...

Én is bizony! Állandóan attól rettegek, hoyg egyszercsak eljön az ilyen habos-babos ruhák korszaka, én pedig ki nem állhatom őket. MAx egy farsangi jelmeznek tudnám elképzelni a gyerekeimen, de tudom, hogy ha majd úgy kívánják, biztos veszünk mi is nekik.
Ne haragudj, de az, hoyg oylan egészen pici babáknak is vannak ilyemik inkább nevetséges számomra, mint jópofa, nem tudnék szántszándékkal bohócot csinálni a gyerekemből.
De persze, ez megint csak egy vélemény a sok közül....

szepyke írta...

Csibe, ha ezért költözni kellene, én mennék!:)))

Sedith, én ezt nem úgy látom, hogy bohócot csinálsz belőle. Nem kifested, hanem mondjuk egyformába öltözteted a testvérével. Ha egy ünnepi fotó kedvéért felöltözteted, valami olyanba, amit egyébknént nem adnál rá, akkor sem csinálsz bohócot belőle. Nekem tetszik, és gyerekként én megőrültem volna egy ilyen királylány ruháért... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...