2010. január 24., vasárnap

Kókuszos valami - elvesztem...





Londonban seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej... Ez is onnan van.
Filléres cucc. (nekik filléres, nekünk kicsit drágább, de megérte az árát bőőőőőőven!) Elég válogatós vagyok, és kevés dologért vagyok oda. Ilyen a mák, a marcipán, a fekete csokoládé és a kóóóóóókusz! Illetve ezek keverése. Biztos van még egy pár dolog, de ezek bármikor jöhetnek. A kókuszt kimondottan imádom, viszont a fontosak nem. Magamnak meg nem csinálok csak úgy egy tepsi valamit, ami kókuszos, mert azért az túlzás. Így időnként kell némi kókuszos cucc, amit csak úgy megveszek és elmajszolok. Nekem ilyen a Bounty csoki, illetve a fagylalt változata, ami jesssszusom, de finom, és de rohadt drága...

Voltam egy csomó helyen vásárolni Londonban. Felmértem, hogy milyen drága ott az élet, rájöttem, hogy nálunk drágább, de ezt most hagyjuk. Találtam mindenféle csodát, egy regimentnek is elég lenne az a csokimennyiség, amit az otthon maradt fontosnak hoztam haza, meg is hökkent, amikor meglátta, hogy mennyi, az annyi...

A keresgélés közepette találtam ezt a valamit. Kis furfangos cucc, mert nem túl édes, tömény kókuszos, és iszonyat finom. Tulajdonképpel sziruppal összeragasztott kókuszreszelék. A papírja szerint kézzel készült, nah, azt, hogy organikus e, nem néztem meg, de gondolom, hogy az volt. Ebből voltam olyan hülye, hogy csak négy darabot vettem, pedig ebből is be kellett volna tankolnom, mert eteti magát, azaz abbahagyhatatlan...








Nem tudtam rendesen lefényképezni, mert nem látszik a képen, hogy milyen. Muszáj lesz mindenki elhinni, hogy nagyon kókuszos, nagyon finom, nagyon, nagyon, nagyon eltalálták!

Kókuszfüggőknek kötelező! (lenne...)

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

A kókuszos dolgokat én is imádom, és szintén csak én eszem a családban! A túrós-kókuszos dolgok a kedvenceim, a marcipánt nekem még szoknom kell :)

jókaja írta...

Igazán nem akarom a kedved szegni, de organikus vanilint nehezen tudok elképzelni.
Azt viszont biztos tudom, hogy hamarosan jelentkezni fogsz a Magad készítette változattal. ;-)

szepyke írta...

DeeDee, a marcipánnal tessék barátkozni, mert igen,igen finom dolog. A kókuszt meg teljesen megértem, én a kókuszreszeléket is csak úgy kanállal is ki tudom enni a zacskóból... Kaptam olyan kókuszt, ami szeletelt, szárított volt... Jesszusom, az valami brutál finom volt, és csak úgy rágcsálni lehetett, mint mondjuk a ropit...


Jókaja, ez nem bio, és nem is érdekelt, hogy az, e, csak náluk minden az (felirat szerint) ezért gondoltam, hogy lehet, hogy az, de mint írtam, meg sem néztem. Én ebben a "minden organikus" balhéban nem hiszek..., inkább viccesnek tartom, hogy minden az, de tényleg...

Ennyi biogazdaság nincs a földön, az tuti. Jah, és bio vanílin, egyenesen bioműanyagból!:))) Megyek, megnézem, hogy mi van itthon hozá....:))

trinity írta...

Nálunk mindenki szereti:)) Szerencsém van???

szepyke írta...

Trinity, igen!:)
Vagy nem. Nem tudom!:)
Nekem az a szerencsém, hogy így a kókuszos csokikat csak én eszem meg, viszont nem sütök kókuszost, pedig szeretm. 1:1 :)

Csibe írta...

Jaj Szepyke, ezt és mennyire imádnám, hmmmm!!!

szepyke írta...

Csibe, képzeld, még van egy darabom. A négyből még maradt egy. Úgy vigyázok rá, mint egy aranytömbre...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...