2010. január 17., vasárnap

Ruhák, cipők, stb, stb...


Nah, még mindig London...

Most ruhák, cipők, esetleg táskák. Egyszóval, jöjjön a "divat"...

Ha valamire, hát gumicsizmára szükség van Londonban.
Nem kell, hogy valami ronda darab legyen, itt van rögtön három helyeske...



H & M kínálatából egy arany szandál. Így januárban ennek nagy piaca van. És egyébként, tényleg. Ugyanis a jányok szombat este felveszik a legszebb ruhájukat, lehetőleg minél kevesebb anyag legyen benne, és felveszik a szandáljukat, lehetőleg harisnya nélkül és neki vágnak a nagy londoni éjszakának... Egészen komolyan nem értem, hogy hogy a fenében nem fagynak meg. Pántos ruhában, szandálban, amiből kikandikál a meztelen lábfejük, én sapka, sál, kabát, és majd meg fagyok. Nem értem. Nem. Tényleg nem...



Az egyik eladó fiú. Hát, khm... Hogy is mondjam... Ebben a H & M-ben mintha minden eladó (fiú) meleg lenne... ruhájuk alapján mindenképpen. Ez persze nem gond, csak furcsa...
A kis buggyos inge, az ezüst cipője... Én értem, hogy a pasik mostanában metrószexuálisak. Értem, csak fel nem foghatom, hogy miért... És miért jó, és szép ez, ha egy pasi így öltözik? Miért???


Fúj a szél... Londonban mindenhol nagy a sale... Itt is...



Egy "közeli" sem sikerült róla, mert mindig mozgásban volt, illetve kicsit nehéz úgy fényképezni, hogy egyrészt nem szabad, másrészt, valami olyat kellene, amit meg szintén nem szabadna...



Írtam, hogy rengeteg az arab, a muszlim. Rengeteg a fekete, a pakisztáni, a lengyel. Magyar is van bőven, mégis jóval kevesebbet látni (hallani), mint mondjuk lengyelt. A muszlimok közül sokan járnak ennyire elkendőzve. Halkan jegyzem meg, hogy kicsit sem furcsa, amikor egy ilyen talpig kendőben lévő mellett, akin még kesztyű is van, de nem azért mert fázik, hanem mert kell rá, szóval egy ilyen mellett válogatni egy bugyikat árusító helyen, és látni, hogy csupa olyat vesz le a polcról, amitől egy napi szinten rúdon táncoló hölgyike is elpirulna... nah, szóval az egy érdekes dolog ám...



És jöjjön London dizájner utcája, a Bond street...

Egy estélyit esetleg???



Le van értékelve, nah, valakinek???



A papucskának is jó ára van... Főleg, hogy január van... Mondjuk, azt a táskát nagyon szívesen elfogadtam volna. De nem akarták, hogy az enyém legyen...



Meleg sál... Egy kisebb vagyonért... De csodaszép, az biztos.



Mondom, január van... Ilyesmit vettem a balatonboglári vásárban 1000,- Ft körül, úgy 3 éve. Itt is ilyesmi ára lehet... Gondolom.



Az a lila sálas nő végig követett... Szerintem valami hírességnek nézhetett. Mondjuk, ahogy be voltam bugyolálva, simán gondolhatta, hogy inkognitóban vagyok, pedig csak iszonyatosan fáztam...


A híres aukciósház. Sotheby's.


Burberry.... Jáááááááj. Imádom, illetve, imádnám.


Louis Vuittonnál éppen tataroznak.



Azért egy cipőt mutatok tőle is... Naná, hogy szandál. Mi lenne???



Azok a padon már odafagytak. Vagy elvarázsolt királyfik, vagy simán szobrok... Valamelyik. Tessék választani!



Hatalmas lakk bőrönd. Gondolom, kicsit drágább, mint az enyém volt, viszont érthető, mert mennyivel jobban ki lehet használni a kis fiókokat, meg az akasztós részt benne...



Ralph Lauren.


Salvatore Ferragamo, és az Ő kis üzlete...



Ha nem is reggeli a Tiffanynál, de az üzlet előtt egy nagy levegővétel? Nah, kb azt tudtam volna venni náluk...



És innen egyenesen a Burlington Arcadeba mentünk, amit majd később mutatok...


16 megjegyzés:

trinity írta...

Egyszer mennék ki az éjszakába szandiba, na, nekem tuti több hetes ágynyugalom:))) De szépek, az biztos..
Mondjuk az ezüst estélyi? Vagy mégis inkább a fekete legyen!!!

Jade írta...

Na, most tudtam utanaolvasni az utobbi 7-8 bejegyzesednek. Orulok, hogy jol erzed magad tovabbra is, bar kicsit kedvemet szegte az a bizonyos nevtelen-es sztori. Elvezd tovabbra is es irj sokat, sokat! Mi ezert szeretunk, mert ilyen vagy!
Sokszor azon gondolkodom, hogy vajon milyeneket irnal innen... :)

horimarika írta...

Nekem tetszenek a gumicsizmák. Én hordanám...

DebiGabi írta...

Nagyon élveztem/élvezem megint a londoni beszámolókat.
:))))

Csak így tovább, és holmi névtelen kommentelőkkel nem kell foglalkozni:D

Chef Viki írta...

Jaj, én is úgy szeretem olvasni :-)

Hogy ezek miből lehetnek, hogy nem fáznak... Hihetetlen!

A fiú egy tünemény :-))) A kis ezüst cipellője!

Névtelen írta...

Hú,de kedvem lett Londonba utazni!
Na,kb ennyivel is maradok:(
További kellemes nézelődést:Gabi

Karulino írta...

Szerintem ez a meleg kinézet az új divat. Tutira. Csak így nehéz válogatni, mert nem tudod hova tartozik a drágám.

mandy tarragon írta...

ÚÚÚ, azt a fekete, masnis gumicsizmát kérném :)

andrea írta...

az a LV szandál igenis melegnek látszik!!!!

andrea írta...

(úgy értem, hogy nem téli....)

andrea írta...

haha, úgy értem, hogy téli....

Moha írta...

Ideültem a délutáni kávémmal és útikönyvet olvasok:) Olyan jól írsz, én nagyon élvezem. Gumicsizma tőlem maradhat...

Unknown írta...

Én is nagyon élvezem az írásaidat. "Bejárom" veled Londont, köszönöm.

Thrini írta...

Húúú de klassz dolgokat látsz!
Gumicsizma a kedvencem.:)

Andi/cuki írta...

Hú,ezek az üzletek!!! Ahogy olvastam és ámultam,kb.úgy éreztem magam,mint Audrey Hepburn. Egy vidéki lány a városban:-)))

szepyke írta...

Trinity, nem tudom, hogy velem van e a baj, de én is ruhahegyekbe burkolom magam a hideg ellen, és a cipő hihetetlenül nem mindegy... Ezek meg zokni, harisnya nélkül...
Nah, és döntsél gyorsan, akkor melyik?:)

Judith!:))) Szerintem onnan is hasonlókat!:) A tömeget már egészen jól elviselem, és tetszik minden számomra új dolog. A névtelen kommentelők meg jöjjenek csak. Amibe nem halok bele, attól megerősödöm!:))))

Horimarika, nekem is tetszettek. Az a kis masnis, pláne!:)

DebiGabi, értettem!:)))

Viki, és a kis buggyos blúzocska rajta???

Gabi, már én is itthon vagyok...:(((

Karulino, tedd a szívedre a kezed, érdekelne, hogy ő hova tartozik????:))))

Mandy, mire legközelebb megyek, hátha le lesz értékelve:)

Andrea, olyan bizonytalan vagy... vagy mégsem?:)))

Moha, Te is itt vagy velem mindenhol!:) És percenként jutsz eszemben... :)))

Csongi, nekem megtiszteltetés!:)

Thrini, és ez még semmi!:))

Andi, egy kicsit én is így érzem!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...