2010. január 13., szerda

Kicsit ritkábban leszek, vagy mégsem???


És hogy miért??? Mert ez történt:


Természetesen végig vigyorogtam megint!:) Le kell, hogy szögezzem, hogy imádok repülni! Szabályosan bekapcsol bennem a vigyorgás funkció, ahogy meglátom a gépet. Az előtte lévő dolgokat, mint pakolás, izgulás, hogy kiérünk e időben (most sikerült az online check in kényelmessége miatt egy órával indulás előtt nem kis parában kiérnem...Viszont, mivel szerintem az utolsók között érkeztem, a bőröndöm az elsők között érkezett!:D), de aztán a repülés mindent feledtet. Megint vigyorogva érkeztem, megint többen nézhettek hülyének, megint nem érdekelt a dolog.

És akkor, hogy mi van ezen a képen. Ott a Duna, és a Margit sziget! Furcsa, de ránézek erre a kimondottan bénán sikerült képre, és valami olyan érzés önt el... Imádom! Tényleg! Nem tudok betelni vele!



Megérkeztünk! Mondjam, vagy már mindenki tudja???

London:


És csak azért, hogy bizonyítást nyerjen, hogy a felhők felett mindig kék az ég! Ott vannak a felhők és ott a kék ég. A döbbenetesen gyönyörű kék ég!



Hát, igen... Megint itt vagyok. Hála a "londoni összekötőmnek", meg a Jézuskának, a születésnapomnak, stb, megint lehetőséget kaptam, hogy kiélvezzem ezt a bizonyos imádatot.
Jelentem, hogy a londoniak még mindig agyamentek. Csikorgó mínuszok, ezek meg, félcipőben, kiskardigánban... Én sapka, sál, kesztyű, wc ajtó, meleg zokni. Ezek meg, éppen csak kiskabát...

És igen, jönnek majd képek, mert megyek majd piacozni, meg vásárolni, meg kicsit várost is nézek, de mindenekelőtt, felkeresem a sarki Starbucksot...

És összeszorított foggal megpróbálok összpontosítani, hogy ne üssenek el az ittlétem alatt...

Magasra nyújtott karral integetek és jövök ígérem, csak rohannak a napok, és velük én is rohanok, de azért:

sziaaaaaaaaaaaaaaaaaasztok!!!!




26 megjegyzés:

L.Krisztina írta...

Ugye milyen lazán öltöznek?, Engem a harisnya, zokni nélküli rohangálásuk zavart, jó jó hogy 3 fokvan pluszban, de attól még hideg van::)))
De jó hogy kint vagy már izgultam, de most oké! Na most különben sárga vagyok, a lábujjamtól a fejem bubjáig:)

szepyke írta...

Igen, erről a lazán öltözésről írtam már a múltkor is!
Most lesz igazán jó, mert megint esik a hó!:))))
Imádom, hogy még havat is produkál nekem!:)

Mondjuk már reggelre el volt takaríta az utcában a járdáról, de gondolom, a városban van egy kis kaotizmus....:)))

Chef Viki írta...

Repülni akarok! Most!

Felettébb irigy smiley :-DDD

Kérünk havas beszámolót is, sokat :-)

Felhőlány írta...

Beállok én is a sárguló irigykedők sorába... És nagyon várom az útibeszámolóidat! :))

Kata írta...

Először is: csúúúúúúúnya sárga színem lett, pedig ritkán szoktam irigykedni, de micsoda dolog, hogy egyesek folyamatosan repülnek?:)

Másodszor: barátnőmék is voltak karácsony körül London környékén. Azt mondta, rajtuk kívül senki sem volt beöltözve, pedig röpködtek a mínuszok...

egycsipet írta...

Nagyon sok nagyon csúnya nagyon sárga smiley...
:D Érezd jól magad!

DebiGabi írta...

Továbbra is irigykedő, de vigyorgó smile!!!!!!
Nagyon jó szórakozást!!!!

mandy tarragon írta...

irigy irigy iriiiiiiiigy

Puszedli írta...

Érezd jól magad, de aztán gyorsan gyere is vissza! Hiányoznál, ha nem írnál minden nap.. :)

Kiskukta írta...

Érezd jól magad! Üdv az összekötődnek, jó fej, hogy lehetővé teszi ezeket a kiruccanásokat! Bár nekem is lenne ilyen összekötőm....

Süti Bazár írta...

Tudtam, hogy egy angyal vagy, na de ennyit repülni!!! Nem ééér :)))

á la carte kulinaria írta...

: )))) de jó neked !!!!!! Élvezd ki minden pillanatát és várom az újabb beszámolót.

Tündér írta...

Eszméletlen vagy:)))Érezd jól magad, szép időtöltést!

Gyöngyi írta...

Szólhattál volna előre, hogy mész, bebújtam volna a zsebedbe:)) Érezd jól magad, a tudosításokat epedve várom!

Andi írta...

Érezd jól magad!!!!

Jade írta...

Kellemes, elvezetes Londonozast! Ide mikor josz mar?

Unknown írta...

Érezd jól magad! A repülésért nem irigyellek, én utálom, hányingerem és fejfájásom van.

Thrini írta...

De jó neked!!!!!!!!!! Még soha nem voltam Londonban.
Kellemes időtöltést! :)

Gina írta...

Nagyon irigykedek én is,mert szerettem repülni.Várom a képeket és a beszámolókat!Érezd jól magad!

szepyke írta...

Szia Mindenki!:)))

Viki, most úgy hallom sztrájkol a Malév... Ahogy kitettem a lábam, leállt a Malév, a BKV, és még csomó minden. Anyukám megírta, hogy szerinte előbb értem Londonba, mint Ő haza... Jah, és csak a Te kedvedért ültem ma a parkban egy órát, mint egy igazi Londoni. Fel sem tűnt senkinek, hogy a minuszban ücsörgök, eviant iszom és csokis croissanttal etetem a mókusokat.. Mondjuk, csak a sima tészta részével, azért a csokiból nem adtam nekik...

Felhőlány:)) Igyekszem!:)

Katakonyha, én is irigy vagyok magamra! Tényleg!:) Komolyan hülyén hangzik, de megint volt egy pillanatom, amikor azt éreztem, jesszusom, mi kellhet még? :))) Aztán eszembe is jutott: Világbéke!:)

Egycsipet, ne sárgulj, igyekszem haza és beállok a dugóba megint!:)

Gabi, köszönöm!:)

Mandy!:)

Puszedli, nagyon kedves vagy, köszönöm!:)

Kiskukta, átadom!:) Jah, és nem adom semmiért sem!:)

Yasmine, szerintem lassan kellene adniuk egy ingyen jegyet, mint a legtöbbet vigyorgó utasnak!:)

Á la carte, köszönöm, igyekszem!:)

Tündér, köszönöm, meglesz. Mára hófehér Londonra ébredtem. Már kora reggel az ablakból fényképeztem a még fehér dunna alatt alvó várost! Imádom!:)

Gyöngyi, alíg bírtam ki, hogy ne írjak róla, elhiheted!:)

Andi, köszönöm!

Judith, Te nagyon messze vagy sajnos!:)

Csongi, velem kellene repülnöd. Végig vigyorognál mint a vadalma azon, hogy én mennyire vigyorgok! Esküszöm, hogy nem fájna a fejed!:)

Thrini, ha lehetőséged van, ki ne hagyd. Eszméletlen város. Imádom! Komolyan mondom, imádom!
Sajnos a szállás a legdrágább, én ezért tudok sűrűn jönni, mert a repülőjegyet megkapni már kb 20000 ft-ért, de a szállás, az minimum fejenként 15000 körül lenne. Nekem ezt nem kell fizetnem, mert a londoni összekötőmnél lakom! Hála neki érte!:)

szepyke írta...

Gina, igyekszem!

Csibe írta...

Látom az angyalszárnyakkal csak úgy röpködsz! Érezd jól magad, és várom a beszámolókat! Nagyon kíííváncsian!!!

andrea írta...

hű, Szepyke, érezd nagyon jól magad!!!!

Delish írta...

Szepyke! Welcome 2London es erezd jol magad! :o)

Andi/cuki írta...

De jó Neked!:-))))

szepyke írta...

Andi, igen, én is így érzem!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...